ඉස්ලාම් ඇත්ත ගොඩක් සැඟවුන අපේ කථාවක්

මම සහීඩ් කමලා, ඩොක්ටර් මරීනා රෙෆායි(Dr.Reffai@gmail.com) මැඩම් විසින් ඉස්ලාම් කිරීමට පෙර කමලා පෙරේරා. මුස්ලිම් බිරියක්, දරුවන් 4 දෙනෙකුගේ මවක්. වෙන ආගමක නම් බඳින දවස කාන්තාවකට ඉතාම උසස් හැඟීමක් දැනෙන දවසක් වෙන්න පුළුවනි. ඒත් ඉස්ලාම් දහමට උපක්‍රමයෙන් අනුගත කරපු හෝ එම දහම සමග උපන් කාන්තා අපිට ඒක එහෙමමද?

ඉස්ලාම් බිරියක් කරකාර බදින අප ගෝත්‍රයේ පිරිමියා එම කාන්තාව වෙනුවෙන් මුදලක් ඇයගේ භාරකාරයන්ට ගෙවිය යුතුයි. මෙය සමාන වන්නේ කුමකටද? ගණිකා මඩමකින් ගණිකාවක් තම භාවිතයට පුරුෂයෙක් විසින් වෙන් කර ගැනීමට වඩා මෙහි ඇත් වෙනස කුමක්ද? එම ගණිකාව අපට වඩා වාසනාවන්ත වීම පමණි එහි ඇති වෙනස. මන්ද යත් එම කාන්තාව සේවය ලබා දිය යුත්තේ පැය කීපයකට පමණි. ඇයට සිය භාරකාරයන් වෙත නැවත පැමිණිය හැකිය.

එනමුත් අපි මිළට ගත් කාමුක ඉස්ලාම් පුරුෂයාට මැරෙන තෙක්, සරු භාවය ඇති තාක් දරුවන් වැදිය යුතුය. ඉන් එය අවසන් ද?, කිසිසේත් නැත. එම කාමුක ස්වාමි පුරුෂයාට තව කාන්තාවන් 3ක් මා වසන නිවසේ වහලය තුලට මිළට ගෙන රැගෙන ආ හැකිය. එනම් තවත් ගණිකාවන් 3 දෙනෙකි. මෙහිදී දැනට උගුලට හසුවූ , එනම් සිටිනා බිරියගේ අවසරය, කැමැත්ත ගත යුතු යයි විහිලුකාර කොන්දේසියක් කුරාණය නම් ලොව අති නින්දිත කාම සංග්‍රහයේ ඇති බව මෙය වෙනුවෙන් කතා කරන අපගේ සමස්ත පුරුෂ ප්‍රජාවම පවසනවා ඇත. එම කුරාණ කාම සංග්‍රහයේම තව අනේක තැන් වල සිය බිරිය ම්ලේච්ච ලෙස කුට්ට්නය (physical and mental Abuse) කිරීමට පුරුෂයාට ආගමික අවසරය දී ඇත්තේද මෙහිම බව ඔවුන් කිසිසේත් නොපවසනවා ඇත.

අවසන් ප්‍රතිඵලය ලෙස අප තේරුම් කර ගත යුත්තේ කලින් බිරිය ගේ සැබෑ කැමත්ත කෙසේ වෙතත් හෘහස්ත අන්ත:පුරයක් තනා ගැනීමට සියළු බලතල මුස්ලිම් ස්වාමියාට අප ඉස්ලාමයෙන් ලබා දී ඇති බවයි.

දැන් නැවතත් මගේ කතාවට එමු. මගේ පුරුෂයා ඉතාම ඉහලින් මුදල් උපයන ජාවාරම් කාර ව්‍යාපාරිකයෙකි. සියළු දූෂිත සමාජවිරෝධී වැඩ ඔහු මුදල් ඉපයීම පිණිස ආගමික පෙළඹවීම මත සිදුකරයි. මා උපන් ජාතිය මේ බිමෙන් අතුගා එහි අයිතිය සියතට ගැනීම ඒකායන අරමුණ බව ඔහු අප හා පවසයි. එහි කොටස්කරුවෙක් වීම ගැන ඉහලින් ආඩම්බර වෙයි. ජෙන්නා යෑමට සියල්ල තමා කර ඇතැයි පවසයි.

ඔහුට දෙවෙනි බිරිය උවමනා වූයේ පල්ලියෙන් විමසා කුරාණයෙන් තමාට ඇති වරප්‍රසාද ඉහලින්ම භාවිතා කිරීම පිණිසයි. සියළු ඉස්ලාම් පුරුෂයන් සේම ඔහුගේද දැඩි ආගමික භක්තිය පිටුපස මේ ආගමික ලිංගික උත්තේජනය ඇති බව ඔහු මොනවට පෙන්වා දුන්නා.
මාගේ පළමු දරුවා උපන් අළුත ඔහු මා හා ඒ බව පැවසුවේ මා මැවූ සුන්දර ලෝකය දෙදරා යවමින්. මැරුවත් මා අකමැති බව තේරුම් ගැනීමට මා හැඬූ ආකාරය ඔහුට ඒත්තු ගන්වන්නට ඇති. ඉන් පසු තව දුරටත් ඔහු එය මා හා පැවසුවේ කැමැත්ත දියන් යන විධානය හා මාගේ හම පුපුරුවා හරින කස පහර සමඟයි. කැමති වනවා හැර වෙන කුමක් කරන්නද?

ඔහුගේ දෙවෙනි ගණිකාව මිළට ගෙන ඔහු ආ විට මා හට පළමුවරට මේ නින්දිතයා වෙනුවෙන්ම මා සිටිය යුතුද යන අදහස ඇතිවිය. අප ට අනිවාර්ය බුර්කාව මාගේ පිහිටට ආවේ “අල්ලා” මා දිහාත් යම් තරමකින් හෝ බලා ඇති බව මට ඒත්තු ගන්වමිනි. නැවුම් බිරිය සමඟ රතී කෙළියට මුල් තැණ දුන් ඔහු මා සේවිකාව කර ගත්තේ ගෙදර සියලු වැඩ මාහට පවරමිණි. බුර්කාවෙන් සැරසී එළියට වාහනයෙන් යන මා හට ඉතා වටිනා අවස්ථාවක් උදා වූයේ තවත් බුර්කා පැලැඳි මා වන් ම පොහොසත් බිරියකගෙනි.

ඇය සිය ව්‍යපාරික සැමියාට හොරෙන් ගණිකා වෘර්තියේ යෙදෙන්නේ ගණිකා මඩමක පාරිභෝගික ඉල්ලීම් ලැබෙන ආකාරයට තමාගේ කාලය කළමනා කරගන්නා අයුරින් පමණි. රහසිගතව ඇයට ලැබෙන පණිවුඩ අනුව එම ස්ථානයේ කාමරයකට සැමියා දුන් වාහනයෙන් යන ඇය පාරිභෝකයා ට සේවය සපයා නැවත පැමිනේ. විමසා බැලූවිට මෙය මාහටද හොඳ අවස්ථාවක් බව තේරුම් ගත්තෙමි. ඇය හරහා මට ලැබෙන ඇණවුම් සියල්ල ඉටු කිරීමට හැකියාවක් මට ලැබුණි. සැමියා හා මා ලිංගික ක්‍රියාවෙන් සම වුයේ ඒ අයුරිනි. ඔහු එක බිරියක් ගෙනා පසු නැවත 3 වන බිරිය ගෙනෙන තෙක් මා පාරිභෝගිකයන් සියයකට වඩා ඔහු මුදල් ගෙවූ මගේ සිරුර පුද කලේ ඔහුට නොදැනෙන්නටය.

තුන් වන බිරිය ගෙන් පසු මටද වෙනසක් උවමනා විය. පිරිමින් දෙන්නෙක් හා එකවර කිරීම කෙසේද යන්න යෙහෙළියගෙන් ඇසූ විට ඇය දුන් විස්තරයෙන් මා අමන්දානන්දයට පත් වුනෙමි. එතැන් පටන් මා භාරගත්තේ පිරිමි දෙක හෝ තුන එකවර දමන ලිංගික සාදවලට පමණි. ලිංගික ආස්වාදයද ආදායමද දෙගුණ තෙගුණ විය.

ඔහුගේ 4 වන බිරියගෙන් පසු මා දැන් සමූහ ලිංගික ක්‍රියා පමණක් කරනා සැදැහැවත් ඉස්ලාම් බිරියක්මි. පිරිමින් 10ක් හෝ වැඩි ගණනක් ගේ ලිංගික සාද භාර ගන්නේ මා හද පිරි සතුටිනි.

“අල්ලා හු අක්බර්!”

This entry was posted in බහුභාර්යා අනුමත නිසා ගෙදර බිරිය ගණිකා වීම. Bookmark the permalink.

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Google photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )