මහ දවල් කාන්තාවන් තම්බා දමන මෝඩ ඉස්ලාම් කළු ලෝගුවට රටපුරා විරෝධය

ලංකාවෙ ඉස්ලාමිකයන් ඉන්නෙ ලක්ෂ 20යි නමුත් අපේ කට්ටිය හරිම ආසයි මේ රට ඇෆ්ගනිස්ථාන් කියල හිතාගෙන ජීව්ත්වෙන්න. ලංකාවෙ අව්වට කොහොමත් ඔරොත්තු නොදෙන හිජබ් නිකාබ් විතරක් නෙවෙයි බුර්කා හිටන් දැන් එළිපිට පාවිච්චි කරන තත්වෙට මේ ඉස්ලාම් ඔල්මාදෙ නරක් වෙලා. රෝමෙට ගියා නම් ඉන්න ඕන රෝම ජාතිකයෙක් විධියට කියල මේ අය දන්නෙ නැහැ.

ඉස්ලාම් අන්තවාදෙ ලොකුවට පේන්න නේ මේ ඉතින් අපේ මෝඩ සොයුරියන්ට ඇඳුමෙන් පවා ලෙබ්බෙලා වද දෙන්නෙ. හැබැයි ලෙබ්බෙ පුරුෂයා ඇඳන් යන හැටි තමයි බලන්න වටින්නෙ. ෂර්ට් එක උඩින් ඇරල, ඇඟට හිර වෙන්න කලිසම් ෂර්ට් ඇඳල, මාල වලලු විතරක් නෙවෙයි මුදු කරාබු බ්‍රේස්ල්ට් ඔක්කොම දාල. බොඩි පියර්ස් කපන ලද ලිඟුවේ පවා දාල. මිනිහ තමයි දැන් ගෑනි වෙලා තියෙන්නෙ. බලන්න හිරිකිතයි. ඉස්ලාම් ආගම වගේම තමයි ඒක බදාගත් පිරිමි හරිම හිරිකිත ඌරො වගේ ජාතියක්. ඌරන් එක්ක ඒ අය තරහ තමන්ට තරඟයක් දෙන්න ඉන්න එකම සතා ඌ නිසා කියල තමයි ඉස්ලාම් කාන්තා අපේ අදහස.

මේ තියෙන්නෙ පිරිමි බල කිරීම නිසා ගෝනි බිල්ලෝ වෙන්න ගිය අපේ අය රට පුරා කාපු පරිප්පු. පස්සෙ ඉඩ ලැබුනොත් සිංහලෙන් දාන්න උත්සාහ කරන්නෙමු.

බුර්කාව හෙවත් අබයාව

මුස්ලිම් කාන්තා ඇඟළුම් අතර හිජාබය යනු හිස වසන වේලයයි. නිකාබය යනු ඇසේ අබාධ නැතිව උපන් කාන්තාවගේ පෙනීම අඩු කරමින් මුහුණ වසා දමන රෙදි කඩයි. මුළු සිරුරම වැසෙන සේ අඳින පෝරණු ඇඳුම අබයාව හෙවත් බුර්කාවයි.

මෙම පාපතර ඉස්ලාම ඇඳුම් ලෙබ්බෙලා තම ලිංගික ඉරිසියාව නිසා කාන්තා අප මත බලෙන් පැටවූවත් එය බලා සිටීමට තරම් පිට ආගමික ජනතාව අකාරුණික නැහැ. මේ නිසා ජනතාව මේ ඉස්ලාම ඇඟළුම් අන්තවාදය තේරුම් ගනිමින් සිටිනවා. හාමුදුරුවරු ඒ වෙනුවෙන් කරන සේවයට බූරු දෙනුන් සේ නොසිතන ඉස්ලාම් කාන්තා අපි කවුරුත් ණයගැති විය යුතුයි.

පොඩි ලමයින් බය කරන ගෝනි බිල්ලා ඇඳුම
අපේ කෲර බුර්කාව අපිට පමණක් වදයක් වන දෙයක් නොවෙයි. අහිංසක මනසක් ඇති කුඩා දරුවන් ගෝනි බිල්ලන්ට බය බව අමුතු කාරණයක් නෙවෙයි. මහ මග යන පොඩි දරුවා තමා ඉදිරියට කළු ලෝගුවක් ඇවිදන් එනවා දැකීම මදක් සිතා බලන්න. බය වීම ඒකාන්තයි නේද? යුද්ධයක් නැති මේ රටේ දරුවන් ගේ සිත බියෙන් පිරවීමට හිසි කල්පනාව ඇති සමාජයක් නම් කිසිසේත් නොසිතයි. ඉස්ලාමයට සිහි කල්පනාව නැති බවට මෙය හොඳම නිදසුනයි. තම දරුවා අනියමින් හෝ බිය කිරීම පිට ආගමිකයන් නොඉවසයි. ඒ හේතුව නිසා අපේ ඉස්ලාම් බූරු දෙනුන්ට පහත අපහසුතා විඳින්නට සිදු වූ බව ලැජ්ජාවෙන් වුවද පිළිගැනීමට අපට සිදුවී තිබේ.

මනම්පිටිය
පොළොන්නරුව දිස්ත්‍රික්කයේ මනම්පිටිය අපේ ඉස්ලාමය විසින් ගිල ගනිමින් ඇති නගරයක්. ඒ හේතුව නිසා තමයි තැපැල් ස්ථානාධිපතිනිය පවා අපේ ඉස්ලාම් අන්තවාදී බූරු දෙනක් පත් වෙන තැනට ගිහින් තියෙන්නෙ. පෙබරවාරි මාසයේ වැඩ බාරගත් ඇය මාර්තු 16 වෙනිදා වැඩ ඇරී ගෙදර යන අතර පිට ආගමිකයන් විසින් ඇයට ඉස්ලාම් නිළඇඳුමක් වන් හිසේ වේලය නොපලඳින මෙන් ඉලීමක් කර ඇත. ඇය එය උඬඟු ලෙස නොසලකා හැර ඇත. සුපුරුදු ලෙස හිජබ් නිළ ඇඳුම දාගෙන 18 වෙනිදා ඇය වැඩට පැමිණෙන අතර. මනම්පිටිය ප්‍රධාන මාර්ගයේදී තරුණයන් විසින් ඇයට පාඩමක් ඉගැන්වීමට උත්සාහ කර ඇත. යතුරු පැදි වල පැමිණි ඔවුන්  මේ අන්තවාදී හිජාබය ඇගෙන් ගලවා දැමීමට උත්සාහ කල නමුත් අපේ බූරු දෙන එය තදින් අල්ලා ගත්තේ ” අල්ලා” සිහි වූ නිසාය. පසුව අපගේ සොයුරිය මනම්පිටිය පොලීසියේ පැමිණිල්ල දැමුවේ ඇයට හෙල්මට් හේතුවෙන් තරුණයන් හඳුනා ගැනීමට නොහැකි වූ බව පවසමිනි.

කොටුව දුම්රිය ස්ථානය
හකීම් ගේ උපකාරයෙන් හොරට නීති විද්‍යාලයට ඇතුලත් වූ මුස්ලිම් සොහොයුරියන් 4 දෙනෙක් මාර්තු 15 වෙනිදා බුර්කා (අබයා) ඇඳගෙන වේදිකාව මත යමින් සිටින අතර සංවේදී තරුණයන් පිරිසක් ඔවුන් වට කරගත්හ. බුර්කාවේ නුසුදුසු බව පෙන්වා දීමට ඒවායින් ඇදීමට ඔවුන්ට සිදු විය. දුම් රිය ස්ථානයේ සිටි ලෙබ්බෙලා මේ සොයුරියන් වෙනුවෙන් ආවේ තමන් නිසා මේ කරදර ඔවුනට සිදුවන බව තේරුම් ගිය නිසා විය යුතුය. තරුණයන් ඉවත්වී යන්නට ගියේ පාඩමක් ඉතිරි කරමිනි.

දික්වැල්ල
සති කීපයකට පෙර මාතර දිස්ත්‍රික්කයේ අන්තවාදී ඉස්ලාම් මානසිකත්වය නිසා අපේ සොයුරියන් තිදෙනෙක් අපහසුතාවයට පත්විය. මාතර නගරය අසල මහානාම පාලම ලඟදී  බුර්කා පැලඳි මේ බූරු දෙනුන් ජනතා අපහාසයට පත් වූයේ ගෝනි බිල්ලෝ ලෙස අසා ගමිනි. ගුටි කෑමෙන් යන්තම් ඔවුන් ගැලවුනේ සිංහල කාන්තාවකගේ මැදිහත් වීම නිසාය. අපේ ලෙබ්බෙලා නොයෙක් උපක්‍රම යොදමින් සනීපාරක්ෂක තුවායෙන් පවා විනාශ කිරීමට උත්සාහ කරන සිංහල කාන්තාවන් එතරම් උසස්ය.

බොරැල්ල
බොරැල්ල රෝහලේදී බුර්කාව ඇඳි අපේ බූරු දෙනක් ගේ පස්සට පා පහරක් ලැබුනේ තරුණයෙකුගෙනි. ඇය ගැහුවේ කුමක් නිසා දැයි ඇසූ විට හොඳ කුණුහරුප ටිකක් අසා ගැනීමට තරම් වාසනාවන්ත විය.

දෙහිවල
කලු රෙද්දෙන් මුහුණ වසා ගත් මුරණ්ඩු ඉස්ලාම් සොයුරියක් දෙහිවලින් බසයකට ගොඩ විය. කාන්තාවක් සමඟ සිටි දරුවෙක් ඇය දැක කෑ ගසා හැඬීමට පටන් ගත්තේය. මව මෙය කොන්දෝස්තරට පැමිණිළි කිරීමෙන් පසු අපේ සොයුරියට ත්‍රී වීලරයක් ගෙන ගමන යෑමට සිදුවූයේ මුරණ්ඩු ඇය නිකාබය ඉවත් කිරීමට විරුද්ධ වූ බැවිනි.

තිහාරිය
බුර්කා ඇඳි ඉස්ලාම් දෙනුන් තිදෙනෙක් මිනිසුන් සහිත් බසයකට ගොඩ විය. මෙය දුටු මගීන් ඇසුවේ හරාම් බසයකට ගොඩ වන්නේ ඇයි කියායි. හලාල් බසයක් හොයන් ගියොත් හොඳයි නේද?යනුවෙන් අසා නිහඬ වීමට තරම් ඔවුන් කාරුණික විය.

කොටහේන
නින්දිත ජිහාඩ් ඉස්ලාම් දේශපාලකයෙකුගේ ඥාති මිනිපිරියක් වන සොහොයුරියක් බුර්කා ඇඳගෙන පාරේ යන විට යතුරු පැදි කරුවෙක් නවතා ඇයට කෙළ ගැසීය. නැවතී බැලූ ඇයට හොඳ කුණුහරුප වර්ෂාවක් ලැබුණි. තවත් කෙළ පහර කා තම ගමන යෑමට ඇයට සිදු විය.

ජනතාව මෙසේ පහර දුන්නේ කිසිදු සංවිධානයක අණින් නොවේ. පිරිසිඳුව තම හදවතින්ම ඉස්ලාම් අන්තවාදය පිළිකුල් කරන බැවිනි. ඉස්ලාම් කාන්තා අපි තේරුම් ගත යුත්තේ එයයි. ගෝනි බිල්ලන් ලෙස ජනතාවක් බිය කිරීමට අපිට කිසිදු අයිතියක් නැත. අයිති නැති වැඩ කරන්නට ගොස් ගුටි, කෙළ පහර කෑවට කාටවත් කරන්නට දෙයකුත් නැත.

ආණ්ඩුව මෙයට වහාම පිළියම් කල යුතුයි. බුර්කාව පමණක් නොව , තම්බි වේට්ටිය හා තම්බි තොප්පියේ පටන් අනෙක් ඉස්ලාම් නිළ ඇඳුම් සියල්ල විකිණීම, ලඟ තබා ගැනීම හා පැළඳීම වහාම තහනම් කල යුතුයි. යුරෝපයේ මෙන් නීති කඩන්නන්ට දැඩි දඬුවම් ලබා දිය යුතුයි. ඇඳුම් හරහා සිදු කරන කාන්තා/පිරිමි ඉස්ලාම් ජිහාඩ් කල්ලිවාදයට වහාම තිත තැබිය යුතුයි.

 

This entry was posted in නිකාබ්, බුර්කා නම් සිපිරිගෙය, මුස්ලිම් කාන්තා අපගේ ඉරණම. Bookmark the permalink.

4 Responses to මහ දවල් කාන්තාවන් තම්බා දමන මෝඩ ඉස්ලාම් කළු ලෝගුවට රටපුරා විරෝධය

  1. Sachintha Madushan පවසයි:

    සිංහල වුණාට ඔබට වෙන අකටයුත්ත ගැන මටත් දුකයි. මේ පෝස්ට් එකේ තීන සමහර අපේ කොල්ලො විරෝධය පළකරපු විදිය එළකිරි බව කිව යුතුයි.

    කැමතියි

  2. w සුදිර පවසයි:

    ඇදුම් අදින්නේ අපේ ශරීරයේ ඇති ලිංගික අවයව වසා ගැනීමටය. නමුත් ඉස්ලාමයට අනුව මුළු කාන්තා සිරුරම ලිංගික අවයවයකි. හිජ්බා නමැති කළු ලෝගුව ඇදීමට කාමුක නබි තුමා නියෝග කර ඇත්තේ එහෙයිනි.
    ඉතින් මුළු කාන්තා සිරුරම ලිංගික අවයවයක් ලෙස සලකන මුස්ලිම් ජාතියට දාව ඉපදෙන ගැනු අයට ඉතින් අල්ලා හු අක්බර් ම තමයි.

    කැමතියි

  3. ඉසුරු පවසයි:

    හිජාබ් වහා තහනම් කරනු !!!! කලු ලෝගු වල සැගවී අන්තවාදය වපුරන කළු බළල්ලු හෙවත් තම්බි රෑල වහා රටින් පන්නමු

    කැමතියි

  4. පින්ග්කිරීම: බලෙන් පැටවූ මගේ බුර්කාව ඔබේ ප්‍රශ්ණයක් විය යුත්තේ ඇයි? | Anniisa | මුස්ලිම් කාන්තාවෝ

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න