ෆාතිමා හිෂානා ගේ ජිහාඩ් බ්ලීඩිං වලින් ඇයට අසාධ්‍යයි

නිදහසින් පස්සේ ලංකාව ඇත්තටම වැඩිම කාලයක් පාලනය කලේ දෙමළ මුස්ලිම් සුළු ජාතිකයෝ කිව්වොත් කවුරුත් පුදුම වෙන්න දෙයක් නැහැ. ඒ කාලයේ සිංහල මහ ජාතිය කොල පාට නිල් පාට රතු පාට විධියට බෙදිල හිටිය නිසා දෙමල අය කොටියා හොඳට කන්න බොන්න දීල හදා ගත්තා. ඉස්ලාම් අය ඉස්ලාම් රටකවත් අනුමත නොවෙන ඉස්ලාම් නීති හීන් සීරුවෙ පාර්ලිමේන්තුව හරහා පාස් කර ගත්ත. මේ ලෙබ්බෙලාගෙන් අපිට මොන හානියක්ද? ආගම විතරනෙ උන්ගෙ ඔලුවෙ තියෙන්නෙ කියල රට කරපු මෝඩයෝ උන්ට ඉල්ලන ඉල්ලන නීති පාස් කරල දුන්න. ඉස්ලාම් ආගමක් වන්නෙ නමට පමණයි. එය දේශපාලනයක් කියල රටක නියම අයිතිකාරයො දැනගද්දි උන්ට රට අහිමි වෙලා ගොඩක් කල් ගිහින්. මේක තමයි අද ඉස්ලාම් වෙලා තියෙන ලෝකෙ කලින් බුඩිස්ට් රටවල් ඔක්කොම වල නියම අයිතිකාරන්ට වෙච්ච දේ.

මේ රටෙත් අපි ඒක කවදා හරි කරගන්න ඕනනෙ. කාන්තා අපිව පාගන් ඉන්න ලෙබ්බෙලාගෙ එකම හීනෙ ඒකයි. ඒ නිසා ඉස්ලාම් පාසැල් නිල ඇඳුම් ජිහාඩයට අපේ කට්ටිය පාර කපා ගත්තෙ මීට අවුරුදු 34 කට කලින් කියල කිව්වොත් කවුරුත් පුදුම වෙන්න දෙයක් නැහැ. චක්‍ර ලේක අංක 37/95 1980.12.12 වන දින ලිපිය මගින් එවකට හිටි ගොන් මෝල් රජය විසින් මුස්ලිම් ශිෂ්‍යාවන්ට කරපු විනාශය හා ඒකෙ ප්‍රතිඵල ලෙස ලංකා ඉස්ලාම් ත්‍රස්ථවාදය විසින් නිෂ්පාදිත ප්‍රකෝපකාරී වීඩියෝ අපි පෙන්නුවෙ මෙන්න මේ ලිපියෙන්.

ඊට පස්සෙ අපේ හත්වැනි ශේ්‍රණියේ ෆාතිමා හිෂානා හිරුෂි ගේ පළමු නිෆාස් එක නාවල ජනාධිපති බාලිකා විද්‍යාලයේ සිද්ද වෙච්ච හැටිත් අපි කිව්වනෙ. වෙන ආගමක නම් නිෆාස් වුනාම පිරිමි අයට ලඟට එන්න දෙන්නෙත් නැහැ. කෙල්ලට ළැජ්ජයි නෙ. ඉස්ලාම් නම් ඔක්කොම කණපිට. මුලින්ම බ්ලීඩ් වෙන නිෆාස් යෝනි එක පෙන්නන්නෙ මහළු ඉස්ලාම් ලොක්කෙක්ට. චාන්ස් එක ලැබුනෙ අලෙවි මව්ලානා ආණ්ඩුකාර සීයට. එයාගෙ පුතා නජීබ් තමන්ගෙ චාන්ස් එක ගත්තෙ තාත්තගෙ කරට උඩින් ඔලුව දාල.

දෙන්න එක්ක මේ අධික රුධිර වහනය වන ජිහාඩ් යෝනි එක අත පත ගාලා ඇඟිලි ගහල ලේ නවත්තන ට්‍රයි කලා. බැරි තැන ඇබයක් විධියට ඒකට ගහන්න සකස් කලේ බම්බලපිටිය මුස්ලිම් කාන්තා විදුහල. ඒකෙත් පිනා නෝනගෙ රඟේ අපි කීප වරක්ම පෙන්නල දුන්නනෙ. නමුත් හත වසරෙ වුනත් මේ ජිහාඩ් නිෆාස් එක අති දරුණු ගනයේ උච්චතම එකක්. මුළු තලිබාන් හමුදාවකටම වුනත් භාවිත කරන්න තරම් විශාල යෝනි විවරයක් ඒකෙ තියෙන්නෙ. මුළු බම්බලපිටිය මුස්ලිම් කාන්තා විදුහලම යෝනි විවරය ඉස්සරහ තිබ්බත් ඒක බලකොටු දොරක් ඉස්සරහ තිබ්බ කූඹියෙක් වගෙ. දැන් ප්‍රශ්ණෙ වෙලා තියෙන්නෙ අන්න ඒකයි. මේ ෆාතිමා හිෂානා නංගි ගේ ජිහාඩ් පසුබිම තමන්ගෙ වර්ගෙ මුස්ලිම් කාන්තා විදුහලට කැමති නැහැ. කැමති වුනොත් චක්‍ර ලේක අංක 37/95 1980.12.12 වන දින ලිපිය මගින් ලංකා ජිහාඩය දිනාගත් අන්තවාදය පැරදුනාවගේ හැඟීමක් එනවනෙ. ඒක නිසා යන්නම බැහැලු. මේ නංගිව කට්ටියක් තනිකරල අරන් එයාගෙ ජිහාඩ් යෝනියේ දිග පලල හා ගැඹුර හොඳින් වැඩි වෙන්න හොඳින් හැම අතටම පුරුෂ ලිඟු අලවංගු සේ භාවිත කරල යම් උදව්වක් කලොත්. එයාගෙ දෙමව්පියෝ ඉන්න ලිපිනය හොයල ඌරු මස් ලේ වලින් නාවල අසූචි ගැහැව්වොත් නම් අපේ මුස්ලිම් කාන්තා විදුහලට බස් තුනකින් නෙවෙයි 10 කින් වුනත් එන්න කැමති වෙයි. පිට ආගමික පුරුෂයන් කට්ටියක් එකතුවෙලා හිතල බලන්න ඕන තමන්ගෙ පුරුෂ ලිඟු නිකන් තියන් ඉන්නෙ නැතුව මේ වගේ උදව් ඉල්ලා කා ගසන ඉස්ලාම් නංගි කෙනෙක්ට උදව් කරන්න හිතල බලන්න.

රාජගිරිය ජනාධිපති විදුහලට පන්ජාබ් ඇඳුමෙන් පැමිණි සිද්ධිය

සිසුවියට දුන් විකල්ප පාසල ගැන දෙමාපියන්ට අදහස්‌ දක්‌වන්න කල් දෙයි

සරත් ධර්මසේන

රාජගිරිය ජනාධිපති බාලිකා විදුහලේ ඉගෙනීම ලබන මුස්‌ලිම් දැරියක ඇඳගෙන පැමිණි zපන්ජාබ්Z ඇඳුම ඉවත් කරන්නැයි විදුහල්පතිනිය ඇයට නියෝග කිරීමෙන් පසුව පාසල් නොගොස්‌ නිවසට වී සිටින බව කියන ඇයට විකල්ප පාසලක්‌ ලබාදීමට පළාත් අධ්‍යාපන බලධාරීන් ඉදිරිපත් කර ඇති යෝජනාව පිළිබඳව අදහස්‌ දැක්‌වීමට ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය ඇයගේ දෙමව්පියන්ට මෙම ජුනි 03 වැනිදා තෙක්‌ ඊයේ කල් දුන්නේය.

එම දැරියට බම්බලපිටිය මුස්‌ලිම් බාලිකා විදුහලට ඇතුල්වීමට අවස්‌ථාව සලස්‌වා ඇති බව ප්‍රකාශ වූ අතර එම විදුහලට කැමැත්ත දක්‌වනවාද නැද්ද යන්න ගැන ඇයගේ දෙමව්පියන් එදාට සිය නිතිඥවරු මගින් ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණයට දැනුම් දිය යුතුය.

ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණය විසින් එම තීරණය ගනු ලැබුවේ ඇය සහ ඇයගේ පියාගේ නමින් විදුහල්පතිනියට නියෝජ්‍ය විදුහල්පතිනියට හා පන්තිය භාර ගුරුතුමියට සහ අධ්‍යාපන බලධාරීන් තිදෙනකුට එරෙහිව ගොනු කර තිබූ මූලික අයිතිවාසිකම් පෙත්සම ඊයේ (13 වැනිදා) වැඩිදුරටත් විභාගයට ගත් අවස්‌ථාවේදී දෙපාර්ශ්වයෙන්ම ඉදිරිපත් වූ කරුණු සලකා බැලීමෙන් අනතුරුවයි.

ප්‍රියසාද් ඩේබ්, රෝහිනී මාරසිංහ සහ අර්ජුන අළුවිහාරේ යන ත්‍රිපුද්ගල විනිසුරු මඬුල්ල හමුවේ පෙත්සම සඳහන් විය.

පෙත්සම්කරුවන් වෙනුවෙන් පෙනී සිටි හිනාබ් අබ්දුල්ලා මහතා මුලින්ම කරුණු දක්‌වමින් කියා සිටියේ දැරිය පාසල් ගියේ මුස්‌ලිම් ජාතියට හා දහමට අනුව සැකසුන සුදු දිගු කලිසමකින් සහ කොට ගවුමක්‌ සහිත පන්ජාබ් නමින් හඳුන්වනු ලබන ඇඳුමෙන් බවත් එය අලුත් ඇඳුමක්‌ නොව කාලයක්‌ තිස්‌සේ මුස්‌ලිම් දැරියන් අඳින ඇඳුම බවත් සිංහල හා ද්‍රවිඩ පාසල් දැරියන්ද එම ඇඳුමින් යුතුව පාසල් යන බවත්ය.

මේ සිද්ධිය වූ දවසේ පන්ජාබ් ඇඳුමින් සිටි දැරිය දුටු පන්තිය බාර ගුරුවරිය දැරිය විදුහල් පතිනිය ළඟට කැඳවාගෙන ගියාට පසු ඇය දැරියට සැර වචනයෙන් බැන වැදී ඇඳුම් වහා ඉවත් කරන ලෙස බලකර ඇති බවත් අකමැත්තෙන් වුවද ඊට අවනතවූ ඇය විදුහල්පතිනියගේ කාමරයේ අල්මාරියකට මුවාවී කලිසම ගලවා ඇති බවත් ගුරුවරු හා ශිෂ්‍යාවන් විශාල පිරිසක්‌ ඉදිරියේ ඇයට මුහුණ පාන්නට වූ තත්ත්වයෙන් ඇය මහත් ලඡ්ජාවට කනස්‌සල්ලට පත්ව ඇති බවත් විදුහල්පතිනියගේ හැසිරීම හේතුකොටගෙන ආණ්‌ඩුක්‍රම ව්‍යවස්‌ථාවෙන් සහතික කර ඇති අයගේ මූලික අයිතීන් කීපයක්‌ උල්ලංඝනය වී ඇති බවත් අධිනීතිඥ අබ්දුල්ලා මහතා කීවේය.

විදුහල්පතිනිය ඇතුළු වගඋත්තරකාර ගුරුවරියන් තිදෙනා වෙනුවෙන් පෙනීසිටි ජනාධිපති මනෝහාරා ද සිල්වා මහතා පැවසුවේ රාජගිරිය ජනාධිපති බාලිකා විදුහල සිංහල බෞද්ධ ශිෂ්‍යාවන් අති බහුතරයක්‌ ඉගෙනීම ලබන විදුහලක්‌ බවත් මුස්‌ලිම් ජාතික හා ආගමික සංස්‌කෘතිය හා සිරිත් විරිත්වලට අනුව ඇයට අධ්‍යාපනය හැදැරීමට අවශ්‍යතාවයක්‌ තිබුණා නම් ඒ සඳහා සුදුසු පරිසරයකට එනම් මුස්‌ලිම් ශිෂ්‍යාවන් ඉගෙනීම ලබන විදුහලකට යා යුතු බවත් විකල්ප විදුහලක්‌ වශයෙන් අධ්‍යාපන ඇමැති ඇයට දී ඇත්තේ ඉතාම දියුණු ප්‍රසිද්ධියට පත් බම්බලපිටිය මුස්‌ලිම් බාලිකා විදුහලට ඇතුල්වීම වඩා නුවනක්‌කාර ක්‍රියාව බවත්ය.

බද්දේගම සමිත හිමි වසර එකකට පමණ උඩදී නීතිඥ උපාධිය සමත්වීමෙන් පසුව සිවුර දරාගෙනම නඩුවලට පෙනී සිටීමට අවසර ඉල්ලා සිටියත් එම ඉල්ලීම ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණයෙන් ප්‍රතික්‌ෂේප වූ බවත් පැවසූ ඔහු නීතිඥ වෘත්තියේ යෙදීමට අවශ්‍ය නම් නීතිඥයකුට නියම ඇඳුමින් දිවුරුම් දී නඩුවලට පෙනී සිටිය යුතු යයි නියම කළ බවත් පෙන්වා දුන් ජනාධිපති නීතිඥ මනෝහාරා ද සිල්වා මහතා ඊට පසුව සමිත හිමි එම අදහස අත්හැර දැමූ බවත් බෞද්ධ සංවිධාන කිසිවක්‌ ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණ තීරණයට විරුද්ධ නොවූ බවත්ය.

මීළඟට කරුණු දැක්‌වූ ප්‍රාදේශීය අධ්‍යාපන අධ්‍යක්‌ෂ ජයන්ති විඡේතුංග මහත්මිය වෙනුවෙන් පෙනී සිටි ටී. වරාගොඩ මහතා පැවසුවේ රාජගිරිය ජනාධිපති විදුහලේ නිල ඇඳුම කවර ආකාරයකින් යුක්‌ත විය යුතුද යන්න තීරණය කළේ පාසලේ බල අධිකාරිය බවත් මුස්‌ලිම් දැරිය වන පාතිමා හසානා විදුහලට ඇතුළත් වන විට ඇඳුම සකස්‌ විය යුතු ආකාරය දැනුම් දී ඇති බවත් දිනපතාම ඒ නිල ඇඳුමෙන් පැමිණි ඇය හිටි හැටියේම zපන්ජාබ් ඇඳුමෙන් විදුහලට පැමිණි නිසා ගැටුම්කාරී සිද්ධිය ඇතිවූ බවත් මේ දැරියගේ පන්ජාබ් ඇඳුමට ඉඩ දුනහොත් සිංහලයන්ගේ ජාතික ඇඳුම වන ළමා සාරිය ඇඳගෙන ශිෂ්‍යාවන් විදුහලට පැමිණිය හැකි බවත් කීය.

නියෝජ්‍ය සොලිසිටර් ජනරාල් සංජය රාජරත්නම් මහතා පෙත්සමේ 5, 6, 7 වැනි වගඋත්තරකරුවන් වන ප්‍රාදේශීය අධ්‍යාපන අධ්‍යක්‌ෂ, අධිකරණ අමාත්‍යාංයේ ලේකම් හා බස්‌නාහිර පළාත් ආණ්‌ඩුකාර අලෙවි මව්ලානා වෙනුවෙන් පෙනී සිටියේය. මුස්‌ලිම් දැරියට බම්බලපිටිය මුස්‌ලිම් බාලිකා විදුහල ලබාදීමට තීරණය කර ඇති බව ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණයට දැනුම් දුන් නියෝජ්‍ය සොලිස්‌ටර් ජනරාල්වරිය දැරියගේ දෙමාපියන්ටද ඒ බව ලිතව දැනුම් දී ඇති නමුත් ඊට ප්‍රතිචාරයක්‌ තවම ඔවුන්ගෙන් ලැබී නැති බවත් කීය.

 

http://www.divaina.com/2014/05/14/news25.html

 

This entry was posted in ඇඳුම් ජිහාඩය මගින් පාසැල් සාමය වැනසීම, ඉස්ලාම් උගුලෙන් වැනසෙන කාන්තාවෝ, ඉස්ලාම් නිල ඇඳුමෙන් බෞද්ධ පාසැල් ආක්‍රමණය, ඉස්ලාම් පාපක්‍රියා, රට ඉස්ලාම්කරණ සියුම් උපක්‍රම, ෆාතිමා හිෂානා හිරුෂි. Bookmark the permalink.

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Google photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න /  වෙනස් කරන්න )